Polgármesteri hivatal: korlátozottan, de újra van ügyfélfogadás

(fotó: ittlakunk.hu)

Változott a Polgármesteri Hivatal ügyintézési rendje!

Május 20-tól a hivatal ügyfélfogadási ideje alatt - hétfőn 13:30-18:00 óra; szerda: 8:00-16:30 óra; péntek: 8:00-11:30 óra között – az Ügyfélszolgálati Irodán személyes ügyintézésre is lehetőség van.

Hétfőn és szerdán az Intézményműködtető és Fenntartó Központ (IMFK) földszint 10. szám alatti irodájában (pénztár) is megengedett az ügyfélfogadás. Az ügyfelek csakis ezeken a területeken mozoghatnak, a munkaszobákban az ügyfélfogadás továbbra is szünetel.

A Polgármesteri Hivatal aulájában 10 főnél több ügyfél egyidejűleg nem tartózkodhat. A hivatal épületében az ügyfélfogadás során az ügyfeleknek kötelező a maszk viselése és a 2 méteres távolság megtartása egymástól. 

Az ügyfelek a papíralapú beadványokat és dokumentumokat az aulában kihelyezett iratgyűjtő dobozokban is elhelyezhetik.

Az anyakönyvi igazgatás körébe tartozó ügyekre az alábbi szabályok érvényesek:

  • Apai elismerő nyilatkozat az anyakönyvvezetővel telefonon egyeztetett időpontban vehető fel.
  • A házasságkötési és a bejegyzett élettársi kapcsolat létesítési szándék bejelentésére jogszabályban előírt, személyes megjelenéssel járó nyilatkozatról szóló jegyzőkönyv felvételére az anyakönyvvezetővel telefonon egyeztetett időpontban kerülhet sor.
  • A házasságkötés kizárólag a házasulók, a bejegyzett élettársi kapcsolatot létesítő felek, a házassági tanúk és maximum 15 fő vendég jelenlétében tartható.
  • A haláleset bejelentésével kapcsolatos iratok átvételi elismervénye elektronikus úton is továbbítható - írja az önkormányzat.